Jak se hraje RPG

17.04.2013 17:19

To je zcela jednoduchý, ale né pro nový hráče (sám to znám XD).

 

Takže co to vlastně znamená RPG = (Roley play game) tady textová hra, kde hrajete za učitou postavu za kterou se registrujete.

 

Teď jak se vlastně hreje:

Píšete co vaše osoba dělá v 1. osobě tady na chatu, kde se odehrává hra

Příklad:

Lexis:Chodil jsem po lese a snažil jsem se chytit pach kance, na kterého jsem měl velkou chuť - Správně

 

Lexis: Snažil se chytit pach kance - mohlo by být ale né u nás takže špatně

 

Když neznnáte nějakého vlka nebo člověka ve hře nemůžete jeho hned na něj zavolat jménem a nebo napsat jeho jméno a když se tam ochomejtá víc vlků nebo lidích je lepší napsat jeho jméno ale do závorky !

 

Příklad:

 

Suzan: uviděla jsem Lexise, kterého jsem neznala a tak jsem na něj zavolala "Ahoj Lexi" - jsou tam všechny chyby, které jsem psal, takže špatně !

Suzan: uviděla jsem neznámého vlka(Lexis) pobíhat po lese, mírně jsem zavrčela, ale pak si radši hleděla svého. - Tohle je zcela správně a dokonce pro jistotu napsala i jméno do závorek

 

Tak a teď jak se píše přímá řeč

(to byste sice měli už znát z češtiny, ale jistota je jistota)

Přímá řeč se píše do uvozovek "..."

Příklad:

Lexis: ucítil jsem pach vlčice, rozběhl jsem se a schodil jí k zemi a s vrčenim se jí zeptám "Kdo jsi ? A co tu hledáš ?" - Správně

Suzan: nikdo nejsem pro tebe řeknu a odkopnu ho ze sebe - špatně, nevim co říká ikdyž jakoby jo, ale zaniká to v textu

 

Další je to co si vaše postava myslí

To píšem mezi hvězdičky ** a žádná jiná postava o nich neví, pokud neumí číst myšlenky

Lexis:*Nejspíš nějaká nová vlčice, který ještě nikdo nepřestřihl křídla* pomyslim si a zavrčim ještě víc.

Suzan: "já ti dám že mi přistřihneš křídla" vykřikla jsem a svalila jsem vlka na zem

- Lexis to napsal správně ,ale Suzan zareogovala špatně, protože neumí číst myšlenky, na to bacha

Suzan: když vlk na mě začne vrčet, jako nová radši ustoupim, protože by mě mohl připravit o život

- správně napsaný a dokonce si i uvědomila že by to neměla šanci přežít 

 

Nakonec poslední věc nemůžete ovlňovat postavy ostatních hráčů, oni také nerozhodují co vaše postava udělá a nebo né, prostě jim musíte dát prostor

Příklad:

Lexis: přestal jsešm vrčet a začal jsem si prohlížet vlčici

Suzan: Lexis mi dal omylem pusu a já zčervenala

- Chyba ovlivnila postavu jinýho hráče

Takle to mohlo být a zároveň by to bylo správně:

Suzan: bála jsem se vlka, vypadal na alfu, tak jsem nic neryskovala

 

 

Tak to by bylo vše, napsal pro vás: Ikuto alias Angel alias Kiriko