Duch lesa (Dokončeno)

20.04.2013 18:23

Jak si vedli v boji proti lovcům aby zachránili Ducha lesa:

Zůčastnili se: Angel, Tess, Laila, Saky

Vypravěč: schyluje se k večeru, k době, kdy se duch lesa mění do své zranitelné podoby, takže lovci již jdou z města do lesa. Duch lesa mezitim hledá místo kde by se mohl proměnit na svou zranitelnou podobu. Dokáže skupinka za dobro ochránit ducha lesa, tak aby se mu nic nestalo ? a nebo ho lovci zabijou... Toť je už jken otázka osudu

Tess: Chodím po lese ve vlčí podobě.

Laila: Procházím se ze svím vlčetem v lese.
Angel: Každý alfa vlk věděl co se dnes má dít, ale tentokrát né lovecká sezóna, ale lov na ducha lesa a to byla
horší hrozba, mohli bysme přijít o les a to jen kvůli lovců. Proto jsem zavyl abych svolal alespoň nějaké vlky.

Tess: Uslyším vytí a láká mě to jít tam přijdu tam odkud šlo šlyšt vytí a uvidím Angela.Sednu si a divnám se nevím o co jde.

Laila: Uslyším vytí tak chytnu vlče dám si ho na záda a utíkám tam kde slyším vytí.
Angel: čekám až doběhne Laila, který už cítim pach "Měj chvíli strpení ať to nemusim opakovat" řeknu Tess

Tess: Přikívnu a sedin jak přibitá k zemi.
Laila: Uvidím Angela tak se předním zastavím položím vlče a řeknu "Co se děje?"

Angel: "hrozí nám nebezpečí. To nebezpečí je že příjdem o ducha lesa a nejspíš i o krásu lesa. Proto musíme lovce zastavit a tim ubránit Ducha lesa" řeknu a poslouchám abych včas slyšel kroky lovců
Vypravěč:Lovci se blížili k jezeru, protože tam měl být i Duch lesa. Taky že jo. Pouze hrstka vlků měla možnost
konečně vidět Ducha lesa na vlastní oči. Zastaví lovce a zachrání Ducha lesa a tim párem i svůj les ?

Tess: Nastražím uši a jemi podezrelé ticho.
Laila: Vlče se bojovně postaví jako dyby chtělo taky bojovat proti lovcům. Já se usměju na vlče. Něco uslyším
nastražím uši ale najednou uvidím že se mě drží vlče. Usměju se.

Angel: Zahlédnu Ducha lesa, když se otočim zůstanu sedět jako přimražený, protože vidět ho na vlastní oči je něco jiného než z vypravování

Saky: Cítila jsem že už jsou blízko. Příliš blízko, nadechla jsem se a znovu popoběhla. Zastavila jsem se až za dalším stromem..

Tess: Začla jsem trochu vrčet.nelíbylo se mi to velké ticho.
Laila: Uvidím ho taky vlče se ke mě přimáčkne a já se začnu připravovat.


Angel: Všimnul jsem si že je tu moc velké ticho otočil jsem se směrem, který vedl k městu. Snažil jsem se tam něco zahlídnout

Saky: Jenže v tu chvíli jsem ztuhla na místě, uslyšela jsem nabíjení pušky. Stála jsem při duchu lesa, už se mě pokoušeli znovu zabít. "kruci!" zavrčím a vyhn use střele. Pak zdrhnuz k jezírku.
Tess: Postavím se a naježím se hrozně vrčím,bojím se že něco ted vyskočí.
Laila: Vlče uvydí že se Tess bojí tak se proplíží k ní a pak jí skočí před ní a zakřičí "BAF" já jsem věděla že to neměla dělat chytnu ji a zacpu pusu.
Angel: uslyšim výstřel "musíme se připravit na boj proti lovcům" řeknu a stoupnu si jsem připravenj každou chvíli vyrazit kupředu, proti nim
Saky: "sakra!" vyjeknu pak. Vyhnu se ráně, a potom skočím po lovci a vyrvu mu z ruky zbran. Seberu mu ji a dám k opasku.. Potom ho uspím..Rychle oddechuju a pak doběhnu k jezírku. Spatřím Angela. "A-Angele" vyhrknu,
 Vypravěč: Nikdo netušil že lovci se dostanou rychle k jezeru. Museli začít útočit proti lovcům, v tváří tvář proti zbranim lidích. Zvládnou to a nebo příjdou o les a svůj život, to ví pouze jejich osud...

Laila: Uvydím lovce skočím po něm a kousnu ho do krku. Vlče uvydí taky lovce a hryzne ho do nohy.
Angel: Rozeběhnu se k návalu lovců, ale ještě před tim vykřiknu "Chraňte Ducha Lesa !". Vrhnu se jednomu lovsi po krku, pevně stisknu a pak jdu na další a tomu udělám to samý, snažim se jich prostě co nejvíc dostat k zemi

Saky: "Jasně!" zavolám na Angela. Nakonec, přece jen..Zautočila jsem na pár lovcu a skolila je k zemi. Potom jsem šla na další.. 
Tess: Jsem ve třehu kdyby někdo chel zautočit na Ducha lesa .proti mě běží lovec skočím po něm a zakousnu ho.

Laila: Vlče furt kousalo lovce do nohy. Já jsem skočila po dalším lovci a utrhla mu ruku.
Angel: Velkou vlnu se nám nějak povedlo skolit, bylo nějaké ticho "to jsme vyhráli ? Něco tu nehraje..." Snažil jsem se přijít na to co by to mohlo být
Saky: "Tady něco..." nedkonočím co sme chtěla říct. Z lesa vyrazí velká tlupa lovcu, "Všichni běžte pryč! odvedte Ducha lesa!" vykřiknu. Potom popadnu jendoho lovce a mrštím sním po těch ostatních xD .
 Vypravěč: nastalo zvláštní ticho. Je to ticho výtězství a nebo tu fakt něco nehraje i přes to že vyběhla tlupa dalších lovců...
Tess: Divám se kolem a ještě víc vrčím.
Laila: Věděla jsem že lovci jsou někde poblíž po jsem je cítila "Jsou někde tady" Zašeptám.

Angel: "Myslíš že nás duch lesa bude poslouchat, když jsme pro něj podřadný..." skolim dalšího lovce co už mířil na ducha lesa...
 
Saky: Sekla jsem po lovci a otočila se a pak vykopal nohou na dalšáího lovce. "Je tunebezpečno, i pro největší monstrum..tolik lovcu jsem v životě neviděla.." řeknu a pak strhnu Angela stranou. Zasáhne mě kulka do boku, jen zavrčím. Potom strhnu dalšího lovce .
Tess: Začnu utočit na lovce.už jsem z toho trochu unavená ale bojuji s lovci dál

Laila: Bojuju furt. Vlče jednomu lovci skočila do obličeje a začla ho hryzat do frnáku.
 
Angel: Boj skončil, ptáci už zpívají, už neni ticho boje, ale duch lesa se začal proměňovat
 
 Vypravěč: Boj ustane, po lovcích už ani památky a duch lesa se začal proměňovat, právě je zranitelný... Může se už duch v klidu proměnit na zranitelnější podobu ?...
Saky: Lovci pomalu couvali. Ale zase li k Duchu lesa. Postavila jsme se přede ně, jako že bneprojdou. "Vypadněte.." zavrčím. Jako správný upír jsem je zahnala ..
Tess: Vrčím dal a podívám se kolem sebe.

Laila: Vlče se schová za mě a já sleduju co se děje.

Angel: Něco se mi furt nezdá a tak nervózně chodim před měnícim se Ducem lesa. Najednou uslyšim výstřel a tak skočim před místo kam by ho to mělo trefit. Byl to dobrý odhad, protože jsem to onesl já do boku, spal jsem na zem... 
Vypravěč: Byla to jen lest, ale kde je ten lovec vlastně skrytý ? Podáří se jim ho najít a zachránit zraněného vlka ?
Saky: "Tak a ted ste mě totálně naštvali.." zavrčím. Rychle vezmu nějaký klacek, zastavím se. Muj upíří sluch zachytí frekvenci kde jsou, přesně tam pak hodím klacek. Muž zařve a spande mrtvě na zem.. Doběhnu k Anglovy.
Tess: Lekla jsem se vystřelu bylo toh na mě moc nestíhala jsem vnímat věci kolem.
Laila: Uvidím že Angel leží na zemi skočím k němu prohlédnu ho uslyším další střelu skočím tamodkud střela letěla zakousla jsem lovce a naštvaně jsem se na něj koukala.

Angel: ležim na zemi zraněný, duch lesa už je u konce proměni, doufal jsem že ho nikdo teď netrefí, to by mě dost naštvalo. musel jsem tam ležet v loužičce krvi...

Saky: Rychle jsem mu obvázala ránu, krvácel. Ale kulka tam nebyla, ale zase ho pořádně zranila. Doběhla jsem rychle k duchu lesa. Další výstřel, tentokrtá mě zasáhl ..Do břicha..
Tess: Nevědla jsem kam dřív běžet dívala jsem se kolem nevěděla jsem co delat.
Laila: Skočila jsem zas tam odkud střela letela zakousla jsem lovce a zakřičela na Tess "Jdi za Saky" Rozběhnu se k Angelovy Prohlédla jsem ho Uslyším výstřel který mířil na ducha lesa nevěděla jsem co dělat rozhlédla jsem se uvydím tlustý klacek chtnuho a kulku odpálím. Pak běžím zas za Angelem a prohlížím ho.
 Vypravěč: Vypadá to že boj prohrajou a k tomu ztratí životy svých přátel, ale ještě neni pozdě aby se to obrátilo k výhře a zdravých všech co se dali do boje a nebo snad už vzdali naději v to že to zvládnou ?

 

Angel: Pokoušim se vstát ale nemohu si ani lehnout na břicho což je dost zlé...
 
Saky: "Nehodlám..nehodlám se vzdát.." řeknu. Z ust mi vyteče pramínek krve. Rychle, jako blesk jsem u lovce. Bez miloti ho zabiju. Nakonec se vrátím k Duchu lesa. Už byl proměnen, doběhnu k Anglovy.
Tess: Uklidním se a snažím najím někoho z vlků.Nevim kde sjou nebo jestli jim nic není prostě hledám.
 
Laila: Magii jsem pokapala ránu Angelovy pak Saky řeknu "Nechám ho tobě" Skočím po lovci a kousnu ho do krku pak uvidím další střelu na ducha lesa vezmu zas klacek a kulku zas odpálím pak skočím na lovce a ukousnu mu ruku.
Vypravěč: Duch lesa už odešel a lovci to vzdali, ale né tak rychle, když nemají hlavu ducha chtějí mít aspoň kožichy vlků. Zvládnou vlci ošetři vlka a zmizet do lesa Wampire, kam se lovci bojí, kvůli neviditelnému vlkovi s rudýma očima (Werner)...

Saky: "Musíme do lesa Wampire.." řekla jsem. Vzala jsem Angela do náruče a pokývala na ostatní, Duch lesa. Duch lesa už šel, byla jsem mu v patách..
 
Angel: Saky mě veme "nesnášim když mě nese člověk" zamumlám a pak radši už mlčim
 
Tess: Uslyším hlas který říka že mame jít do lesa Wampire.rozběhnu se směrem k lesupředemnou je lovec zakousla jsem do něj a zabila ho lovec mě malý nožík a vbodl mi ho do zad.Změním se v člověka a vytáhnu nožík za zad a pomali jdu k lesu.
 
Laila: Utíkám k lesu ale jak je už pozdě vzpomenu si na svoje vlče vlče volalo o pomoc po ho jeden člověkj držel "Nééé" Zakřičím skočím na lovce kousnu ho do krku vezmu vlče a rozběhnu se ale jeden mě střelil do nohy já spadnu a hodím vlče Tess a zuakřičím "Vezmi ji" Mě lovci zatím chytnou já je začnu hryzat a tak. Dostanu se od nich a utíkám za ostatním jen na 3 nohách.
Angel: Vykroutim se Saky z náruče a dobelhám se k Laile a tu podepřu na straně kde jí trefili do nohy. Sice mě strašně bolela ta rána, ale začal jsem si uvědomovat povinosti alfy

Saky: Doběhnu zpátky k Anglovy a Laile. "Muž u pomcot.." řeknu a ...
 
Tess: Zada mě trochu boli ale musím to vydržet jdu pomalu do toho lesa
 
Laila: Nic neříkám.
Angel: blížíme se konečně k začátku Wampire lesa, uvidim červeně rudé oči, ze tmy vystoupí Werner "Co jste zas dělali ?" zeptá se a místo mě podepře Lailu "Dík..." řeknu a musim si lehnout jinak bych zkolaboval
 
Tess: "Dík"pousměji se.Trochu mě to zabolí ale nedám to znát.přijde mi jako by v tom malím nožíku bylo.

Laila: "Děkuju" Řeknu.
 
Angel: pak zas vstanu sice mě tam píchne, jako by mě tam někdo bodl, ale jdu dál. Musel jsem si přiznat, že dnes Werner ukázal i svoudobrou stránku. Werner nás zavedl do hlouby svého lesa Wampire
Saky: Mrkla jsme a doběhla je.
Tess: šla jsem dál konečně jsem došla do lesa sedla jsem si ke stromu a proměnila jsem se ve vlka a ležela jsem.
Laila: Lehla jsem si.
 
 Vypravěč: Tak nakonec zvládli přežít a zároveň zachránit les a ducha lesa. Každý dnes měl šanci spolupracovat a všichni obstáli tuhle osudovou zkoušku.

 

Diskuze

Nebyly nalezeny žádné příspěvky.

Přidat nový příspěvek